Autor Wiadomość
-------------------------
PostWysłany: Śro 12:59, 02 Sie 2006    Temat postu:

a Turbo rush[/list]
Seba_Mikuni
PostWysłany: Pon 14:35, 12 Cze 2006    Temat postu:

Ale kit, nie umiesz własnego zasady napisać?
ShoriKirifuda
PostWysłany: Wto 19:51, 30 Sie 2005    Temat postu:

Fajnie że maci tu FAQ i reguły itd. daltego to forum jest oka dla poczatkujacych jak i dla profesjonalistow!
MIMI
PostWysłany: Pon 13:14, 22 Sie 2005    Temat postu:

Fajne nawet.. Tyle się powtarza! Ale na stronie duelmasters.republika... jest tak samo :/! Na ale FAQ Tolla lepsze! Dodam je zaraz!
Trox
PostWysłany: Pon 13:01, 22 Sie 2005    Temat postu: Naucz się grać!-instrukcja

Skopiowane ze stronki http://www.duelmasters.republika.pl/!

1.Początek:

1. Początek

Obydwoje gracze robią te rzeczy aby zagrać:1. Potasuj talię.
2. Pobierz 5 kart z talii, lecz nie patrz na nie.
Połóż je na polu zakryte. To twoje tarcze.
3. Pobierz 5 kart z talii.
4. Wybierzcie kto zaczyna, rzucając monetą lub
grając Papier, kamień, nożyczki.

2. Jak wygrać?

2.Jak wygrać :]?

1. Początek

Obydwoje gracze robią te rzeczy aby zagrać:1. Potasuj talię.
2. Pobierz 5 kart z talii, lecz nie patrz na nie.
Połóż je na polu zakryte. To twoje tarcze.
3. Pobierz 5 kart z talii.
4. Wybierzcie kto zaczyna, rzucając monetą lub
grając Papier, kamień, nożyczki.

2. Jak wygrać?

Atakuj twojego przeciwnika swoimi potworami. Za
każdym razem kiedy twój potwór atakuje przeciwnika
i nie zostaje zablokowany, niszczy tarcze. Kiedz twój
przeciwnik nie ma już żadnych tarczy, zaatakuj go
jeszcze raz, aby wygrać!

Atakuj twojego przeciwnika swoimi potworami. Za
każdym razem kiedy twój potwór atakuje przeciwnika
i nie zostaje zablokowany, niszczy tarcze. Kiedz twój
przeciwnik nie ma już żadnych tarczy, zaatakuj go
jeszcze raz, aby wygrać!

Jak wygląda karta:


3.Kolejność tury
1. Zacznij ture
Jeśli masz jakieś tapnięte stwory, koniecznie odtapuj je. Tapnięcei oznacza, iż wcześniej uzyłeś
tej karty.
2. Pobierz karte
Osoba która pierwsza zaczyna, nie pobiera karty! Pobranie karty oznacza wzięcie karty z
poczatku talii do ręki. Kiedy dobierzesz ostatnią karte z talii, przegrywasz.
3. Połóż 1 kartę na mane
Możesz położyć tylko 1 kartę (każdego typu) na mane każdej tury, chyba że jakiś czar lub efekt
pozwala na więcej. Nie musisz dawać mane w każdej turze jeśli nie chcesz. Nie ma limitu kart
które mogą być w Polu Many.
4. Przywołaj Potwory i rzucaj Zaklęcia
Jeśli chcesz rzucić zaklęcie, potrzebujesz wystarczającej ilości many na polu. Pamiętaj, że jeśli
nie masz na Polu Many przynajmniej 1 mny cywilizacji, którą chcesz przywać, nie możesz tego
zrobić. To samo tyczy się potworów.
Aby przywołać potwora ewolucyjnego, musisz połozyć go na karcie, która jest tej samej rasy.
Potwory Ewolucyjne po przywołaniu nie mają Choroby Przywołania.
5. Atak
Aby zaatakowac przeciwnika musisz tapnąć jednego ze swoich potworów. To znak, że on już
atakował i więcej w tej turze nie może. Aby zaatakować potwora przeciwnika, ten musi być
tapnięty. Wygrywa ten, który ma większą siłę. Jeśli oba potwory mają taką samą siłe, obydwa się
niszczą. Potowy z umiejętnością "blocker" mogą blokowac ataki przeciwnika.
Używaj ich mądrze, gdyż może to być klucz do zwycięstwa.

WAŻNE SŁOWA:

1. Blocker
Każdy z twoich potworów z umiejętnością "blocker" może powstrzymać przeciwnika przed
zniszczeniem twojego potwora, twoich tarcz lub zaatakowania ciebie. Jka długo blocker jest
odtapowany może blokować ataki przeciwnika.
2. Double Breaker
Każdy z twoich potworów który ma umiejętność "doble breaker" niszczy 2 tarcze. Jeśli
przeciwnik ma jedną tarcze, to double breaker niszczy jedną, ale nie atakuje przeciwnika. Do tego
będziesz potrzebował innego potwora.
3. Triple Breaker
Jest to ta sma umiejętność co double breaker, tyle że niszczy trzy tarcze.
4. Power Attacker
Potwory z umiejętnością "power attacker" podczas poszczególnych momentów w grze dostają
bonus mocy, np. potwór z mocą 2000 ma power attacker +1000 podczas ataku, więc łącznie ma
3000 podczas ataku.
5. Speed attacker
Potwory z tą umiejętnością nie mają choroby przywołania, czyli mogą atakować zaraz po przywołaniu.
6. Shield Trigger
Jeżeli karta z tą umiejętnością zostanie podniesiona z tarczy, możesz nią zagrać bez żadnego kosztu.
7. Slayer
Kiedy ten potwór atakuje (lub blokuje), niezależnie od wyniku walki potwór przeciwnika niszczy się.
8. Fire, Water, Nature, Light, Dakness Stealth
Zależnie od cywilizacji, jeśli potwór ma np. efekt "Light Stealth", oznacza to że jeśli przeciwnik ma na
manie karte Light, potwór ze "Stealth" nie może zostać zablokowany.
9. Charger
Spell z taką właściwścią po użyciu zamiast na cmentarz idzie na mane.

Myślę że będzie wszystko jasne...

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin